15. mars 2012

Island 1: Velkomin til Íslands.

Har du vært på Island noen gang? Det hadde ikke jeg før søndag som var. Har du aldri vært der, er du absolutt nødt til å dra dit!!!!! Fantastisk, fabelaktig, spennende, annerledes og artig.

Jeg fikk være med en klasse fra jobb til Island, base Reykjavik, nå i fem dager. Jeg fikk ikke blogget underveis, men skal dele noen høydepunkter med dere.

Når man har flydd i noen timer, føler man seg alltid litt uggen. Ikke sant?! Da er det så greit å reise til Island, for på veien fra (cirka) Keflavik til Reykjavik kan man stoppe innom den blå lagune (Bláa lónið).

Dette er ikke et sted islendingene pleier å dra, men de har sine egne heita pottur på hyttene som de sitter i.

Kunne ikke du tenke deg å varme deg opp her?


Det var veldig deilig og veldig sært å bade ute mens snøen pisket oss i ansiktet.


Jeg glemte helt å si ifra på forhånd at dere kunne følge med på badingen min på webkameraet på hjemmesiden: www.bluelagoon.com/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar