19. mars 2012

Budsjett og basar.

Oppdatering på mitt strikte budsjettliv er at det går ok.. Her er en konsekvens av budsjettlivet:


De har nemlig 4 for 100kr "tilbud" på ICA. Selvfølgelig hadde jeg spart mer enn 30 kr hvis jeg hadde gått til Rema i stedet og kjøpt et billigere dopapir... Men men. Det er overraskende pinlig å handle så mye dopapir at du så vidt klarer å få det med deg hjem..

I helga var det basar i Betania og jeg vant (som vanlig). Denne gangen vant jeg et strikket pledd og ..... ET DIGITAL KAMERA!!! Weee! (Jeg hadde et fra før, men det er noe gammelt). Hihi.


Mitt nye kamera har en veldig kul funksjon!! Nemlig fisheye. Jeg klarer ikke helt å forstå at det er behov for dette til noe, men det er hysterisk artig.


Jeg har noen flere artige, men har ikke mottatt noen godkjennelse til å bruke de.. Men kommer du på besøk kan du få se Snoopi-Arne, Muskel-Erlend og Langbein-Jon Arne!! Haha!

1 kommentar:

  1. Viktig å sjekke metersprisen på dopapir. Men man må huske på at den ikke tar hensyn til antall lag. 100m 3-lags dopapir til 15kr kan jo potensielt sett gi like mange tørk som 100m 2-lags for 10kr (så sant det er like mange tørk pr meter).

    SvarSlett