25. juni 2009

Sommer!!!!

Sommer og ferie er herlig! Vanligvis har jeg alltid tenkt at hele ferien bør gjennomføres på Østlandet, men nå prøver jeg litt her oppe også, og det funker fett! Med knallvær kan man gjøre mye moro samtidig som man blir solbrent og fin i fargan.

Hittil har det vært en knallbra rekelunsj hos Hilde:


Den som ikke kommer mett derfra, kan takke seg selv..

Jeg pleier iallefall å være mett for flere dager!! Herlig! Flotte jenter som har gjort første jobbåret fantastisk!! Nuss! (Og hvis noen syns at magen til hu ene her ser litt gravid ut, så stemmer det. Den lille ungen skal få dette teppet i sammensydd, tovet og pyntet tilstand!)


Og på kvelden etter rekelunsj hos Hilde, kom jaggu ei anna Hilde til på besøk, for å gjøre business i byen! Det var trivelig!

Siden Hilde måtte så "tidlig" opp i dag så fikk jeg litt ut av dagen! Jeg jogget (som mange allerede har fått høre), serverte lunsj til to hardtarbeidende masterskrivere, møtte Hilde for litt sol og mat og is,



og nøt kvelden oppe ved et nydelig vann på Byåsen.. God norsk natur og flott ferskvann!! Sånt liker ei innlandsjente godt!!!


5 kommentarer:

  1. Herlig Mari!! Og grattis med joggetur!! Supert:) Jeg har pause fra pakk&vaks.. Fytti, dtte tror jeg jammen er det kjedeligste og værste jeg vet om!!! Skal være SÅÅÅÅ glad når alt er komt trygt frem til Sørlandet:) Jeg vil også sole meg og få farge! Jaja, snart ferdig. Håper vi kan ta en snartur innom deg før vi drar ikveld.

    SvarSlett
  2. Jippi! SOMMER OG SOL! Ja, Trondheim er vel en god nr 2 når det gjelder ferieby. Men savner virkelig fjellet. Akk, tenk om jeg hadde hatt hyttejobbing i år også. Fjell og frisk luft i motsetning til kloakk og eksos :P Har enda ikke vært i noen kummer, bare pumpestasjoner :D

    SvarSlett
  3. WHAT?!?!?!?! Jogga du? Judas! (Judasine?) Aanyways, vannvittig imponert over at du allereie e ferdi me teppe. Wow, du e effektiv! :)

    SvarSlett
  4. Ja, jeg er en jogger!! Eller... Har ikke gjentatt det enda, men syns det er for varmt..
    Ikke heeeelt ferdig dette teppet, det er snart sammensydd.. Og så skal det toves og pyntes litt!

    SvarSlett
  5. Takk for gode ord, søte du!

    SvarSlett