11. juni 2009

Å prøve noe nytt!!

Syns du det er artig å prøve nye ting? Bli presset? Gjøre ting du er usikker på?? Jeg også - NOT! Men det er veldig deilig etterpå når du føler du har klart deg greit gjennom det og utviklet deg bittelitt.. Du vet det er bra for deg, men knuten i magen er 1000 ganger større enn den overbevisningen... Jeje.


Jeg kommer til å være såååå glad imorgen når klokken er 15!! Da sitter jeg å spiser is med mine herlige elever som har vært oppe i muntlig! Eller feirer på en eller annen måte. I dag har jeg vært sensor.. Det er en første gang for alt!

2 kommentarer:

  1. hehe, trodde du hadde begynt med stagediving utenfor klipper, litt vill er du jo kjent for å være. Men sensor er kanskje en lignende opplevelse, for alt jeg vet :) God sommer!

    SvarSlett
  2. Tipper det gikk kjempebra! Du rocker :)

    SvarSlett