7. juni 2009

Gilmore girls...

Ja som noen har fått med seg så liker jeg tv-serien Gilmore girls svææært godt!!

Disse to damen har fulgt meg (eller kanskje jeg har fulgt dem??) i flere år nå. Det siste året har jeg gått til innkjøp av de fleste sesongene, og jeg har hatt stor glede av det. Det er en morsom, søt, koselig, trist, henrivende, slitsom, oppløftende og utslitende serie. Den er ikke for fæl eller for usannsynlig.

Lenge så jeg den alene på rommet mitt eller på mine mange togturer, og det var vel og bra, selv om det ikke var helt det samme som når jeg og min kjære søster så sammen for en del år siden.


Legger ved et bilde av deg Sigrid, som takk for mange timer sammen foran tv'n. (Minn meg forresten om å ta noen bilder av deg... Har nesten ingen...)

Men så etter mange episoder og sesonger alene, dro jeg på en Københavntur med et knippe svært søte og morsomme jenter..

Og gjett hva vi begynte med :-) Det stemmer.. Og fortsatte når vi var tilbake i Norge. I dag måtte vi ha avslutning fordi noen flytter sørover, samtidig som det jo er ferie. Planen var å gå på en morsom ny diner i byen (symbolsk ja), men de hadde plutselig stengt.. Je je. Reserveløsning ble en annen flott restaurant som jeg ikke husker navnet på.. Før vi dro hit og så noen episoder og spiste no digg.

Det ble latter sorg og litt glede i dag også. Vi må vel fortsette etter ferien vi som er igjen i byen, mens søte, snille Cecilie får ha lykke til sørpå.

Takk for mange, mange timer, samlinger, chickas!!

En takk til kara som har gjort serien ekstra interessant å se på!!

4 kommentarer:

  1. De to siste bildene har ikke ceilie fortalt noe om... :p

    SvarSlett
  2. Nei, de har vært helt uinteressante for Cecilie, for Kristin også.. Bare single meg og Kari som ser på slikt ja!!!

    SvarSlett
  3. Åhh, kommer til å savne dere! Og G.G kveldene også da. Men mest dere!
    Jeg krever besøk! Masse besøk :)

    SvarSlett