28. apr. 2008

"Russe"fest!

Ja i helga var det tydeligvis fest for alle de som ennå ikke har klart å gi slipp på russetiden sin.. Ok det, hadde ikke noe imot dette før lørdagen som var!!
Merethe, Kari og jeg syklet til Betania sånn litt før 1930. Så kommer en liten gjeng med russ (jukse eller ekte - ikke vet jeg). Han ene går litt skjeivere enn de andre så vi svinger litt til siden... Kari og Merethe klarer å komme seg forbi, og jeg ser jeg må svinge enda litt ekstra unna for det var vist ikke så lett å gå når man var så full...
Men så ser jeg han i øynene, og jeg skjønner at han har ingen planer om å la meg komme forbi, og idet jeg er på siden av han; BAM!!!!!!!! så dytter han meg hardt overende... Jeg datt i bakken og rullet rundt, hissig som få, men IDIOTEN av en russ bare fortsatte som ingenting hadde skjedd. De andre som ikke hadde noen skyld i dette sa unnskyld for han, men var han jeg hadde lyst til en liten "prat" med.... Ååååå arg arg arg.. Var litt trøst når jeg så Kari stod å ropte med knyttet neve hun også!! ho ho! Fikk nesten sår altså!


Og gratulerer med dagen idag SOLFRID!!!

3 kommentarer:

  1. Huff og huff, det var helt forferdelig å høre! Hvis jeg hadde truffet han russedusten skulle jeg dunka han rett i bakken, så det så!

    SvarSlett
  2. tusen takk, Pocahontas!! og jeg som trodde du hadde glemt meg..hehe;)

    SvarSlett
  3. Å....sååå provoserende idiotisk gjort!

    SvarSlett