5. mai 2008

Søsken

Har du søsken? Det har jeg, to stk.

Krangler dere?? Det har iallefall jeg og søstern gjort MYE, tror det nesten var skummelt å være i nærheten. Heldigvis ble vi plutselig begge litt voksne, så nå er vi gode venner, stortsett, tror det var rundt jeg sluttet på videregående eller no sånt! Siden ryktene hadde gått om at storesøster var litt uslitt kom lillesøster på besøk ei uke, og lillebror ei helg. Dette passet godt med at Mamma og Pappa var på sølvbryllupsreise.
Ååå det kan du tro var koselig, ble litt fullt på rommet mitt, men det er jo så stort allikevel :-) Det ble grillings i hagen, kafeturer, tvtitting, Bridget Jones (medgjørlig bror), kino, kortskriving til besteforeldre og ut å spise! Herlig herlig! Gleder meg veldig til sommeren når jeg skal hjem til familien ja!! Takk for besøket!!

1 kommentar:

  1. Ojoj! Koselig! Og den kaka bror Roen Hansen spiser ser god ut :P
    Jeg er såååå med på en kinoføørpremiere! Men nå tirsdag syns jeg ikke så så spennende ut...

    SvarSlett