17. apr. 2008

Bursdager

Ja, dette er tydeligvis bursdagsuka over alle bursdagsuker. I løpet av 8 dager, har 10 venner (ikke type facern venner altså) bursdag. Dette betyr naturlig nok mange gaver og selskap.. "Heldigvis" krasjer enkelte, hvis ikke hadde det blitt lite søvn på meg, og heldigvis feirer ikke alle så jeg slipper unna noen gaver, siden jeg allerede har kvittet meg med nesten alle pengene mine..


Utenom stresset ELSKER jeg bursdager, aller helst min egen, men syns bursdag er moro!! JEg har liten forståelse for de som ikke feirer bursdag.. Så ikke nøl med å inviter meg, men forstå også om jeg sier nei eller kommer med en halvfin hjemmelaget gave!!

Ingen nevnt, ingen glemt! Gratulerer!

7 kommentarer:

  1. Jeg er også ganske god på "siste liten hjemmelaga gaver", skaskje vi burde skaffe oss
    denne
    ?

    SvarSlett
  2. Bursdag er fantastisk gøy!! :D Tusen takk for at du stakk innom min bursdag, det var supert ;D Nå er jeg hjemme igjen, klar for nye bursdagsfeiringer, ohyeah!

    SvarSlett
  3. jeg føler at du bør tenke over hvor gammel du er hvis vennene dine er 85 år.

    så bare på kaka. :D

    SvarSlett
  4. Du BØR komme i min!!!! og det med en FANTASTISK gave!!!!

    SvarSlett
  5. Ja det skal jeg si deg, det var min Bestemor! Bildet er et av mange kakebord blider oppigjennom fra kjøkkenet på Jevnaker!

    SvarSlett