1. apr. 2008

Aprilspøk??!

Ja idag er dagen for dårlige spøker, syner Vårt Land sin var svææært troverdig http://www.vl.no/kristenliv/article3440117.ece.. Men jeg har fått beskjed om noe annet, som jeg håper virkelig ikke er en aprilspøk. Jeg skal gi dere noen hint:

  • Det har noe med en varm sommerdag, sørlandet og en sånn:
  • Personen i labfrakk og dama hans:
  • Jeg skal ha en "ny" rolle, ikke den jeg vanligvis har (always a ------, never a bride)

  • Det har noe med dette å gjøre (vel utifra fra "stillingsnavnet" har det vel mer med glass og drikke å gjøre, men fant ikke noe bilde av det da...):
  • Og jeg skal gjøre det sammen med denne skapningen her:
  • Og hvis det viser seg at det er aprilspøk, så blir det mange sånn her, bare at det blir tulleversjon (pent utseende, stygg smak)!!:

Ja du har nok gjettet riktig! 19. juli skal Marianne og jeg være toastmastere i bryllupet til Jon og Ranghild!! Weee! Det verste er at jeg faktisk tror de vet hva de har begitt seg ut på med å spørre oss!! Spennende! Kom gjerne med tips!

4 kommentarer:

  1. Jepp! Det blir konge, men jeg forstår ikke helt greia med det, motbydelige eller hva det var, bildet..Ja ja...Heldigvis er jeg fin på bilder noen ganger også...Skal prøve å være fin i det bryllupet:)

    SvarSlett
  2. Grattis! Mener de har bøker om emnet nede på den der billig-norlien ved Dromedar i Olav Trygvasons... De kosta sikker 20-40-60eller80!

    SvarSlett
  3. Motbydelig bilde?? Skjønner ikke hva du mener.. Har mange flotte bilder av deg også Marianne (eller kanskje ikke så mange som ikke er tullebilder..) men det er jo ikke så morsomt... Lover å legge inn et flott bilde her en dag også, men får bli i en annen forbindelse altså!

    SvarSlett
  4. Har du hørt den historien om han gutten Kari og jeg så da vi spiste lunsj?

    Gratulerer med det ærefulle oppdraget! Jeg var toastmaster i bryllupet til søstra mi! Vi fikk både brud og brudgom til å skrive tre ting (evt. en historie) om de nærmeste gjestene som vi brukte til å introdusere talerne... Det var vellykka og morsomt der i alle fall...

    SvarSlett