3. apr. 2008

Svikere (annet ord for; "jeg syns ikke folk skal flytte fra meg")!

Hva syns man egentlig om at folk flytter fra byen?? Jeg har forståelse for at man vil prøve seg andre steder, prøve storbylivet (som om ikke Trondheim er Norges mest urbane by?!!), treffe nye folk, bo et sted med bedre vær - yadayadayada. Tenker man på alle man flytter fra?
Jeg velger å fortsette å bo i Trondheim så jeg ikke flytter FRA folk i Trondheim (don't get me started on dem som flytter ut av den perfekte hybel og gifter seg el.). Det er derimot ikke alle som tenker som meg dessverre.. *Kremt* Nå er vi ferdige på LUR, og plutselig skal 70 % (vill gjetting) flytte sørover.. Hva er vitsen med det, spør jeg! Ikke forandre på noe som funker.. Hææ?!!

Vil du virkelig forlate dette;Eller dette:
Kanskje jeg ikke er fullt såå bitter da men Marianne var ikke fornøyd med forrige bildet sitt, og noe må man jo skrive om..

4 kommentarer:

  1. Jeg jobber iallefall hardt for å bli :S Ikke har jeg gifteplaner heller, men jeg har den perfekte "hybel"!!

    SvarSlett
  2. jeg flytter ei
    vil ikke dra fra deg.
    dette er en enkel sang,
    kun en enkel trang
    til å si deg noen ord
    til deg, kjære Marimor:
    du er kul og sprø,
    håret har fargen rød.

    rime, det kan jeg ikke
    bare bra jeg ikke har hikke
    men jeg drar ei,
    tror jeg...

    SvarSlett
  3. Jeg drar nok nå ja, dessverre, men var veldig fornøyd med dette bildet:) Jeg får ikke gjort noe på skolen i dag, kunne sikkert bare dratt hjem, ja ja..Kommer sikkert til å savne slike dager også!

    Klem fra Marianne

    SvarSlett