5. sep. 2010

What a weekend!!

Jeg har skjønt at det er mange som har gjort mye spennende i helga, feks a-ha-konsert på Lerkendal eller Rockheim.  Forrige helg hadde jeg ingenting å gjøre og gledet meg til denne helga hvor jeg hadde gjort store planer, jeg hadde til og med dobbelbooket meg flere ganger.. Men så ble det ikke fult så interessant ei helg pga en trivelig liten høstforkjølelse. Heldigvis kommer Hanna innom rommet mitt og forteller masse spennende fra helgashappenings så jeg har litt kontakt med virkeligheten. Men jeg har lite å fortelle selv, lite spennende happenings i mitt liv, for alt det jeg har sett av tv-serier er jo faktisk ikke mitt liv og mine venner. Selv om jeg føler at jeg og Varg Veum har blitt gode venner etter 6 filmer på to dager (fikk veldig lyst til å dra til Bergen forresten).

Men ikke så galt at det ikke er godt for noe. Dette er et lite innblikk i en helg full av strikking (må vel være ærlig å si at alt er ikke gjort bare i løpet av helga...)

te og kaffe
trøstesnop :-)

og jeg har tatt opp igjen kontakten med min gode venn Otrivin!! I LOVE (hvis vi ser bort i fra at tidligere bruk har ødelagt slimhinnene mine da..).


Og jeg har en trivelig liten krok å sitte i.

Ryktet sier at det har vært flott vær her i helga! Flotters. Så jeg skjønte at jeg måtte nyte været litt, så jeg åpnet takvinduet mitt og hang ut der litt. Herlig. Og det gikk opp for meg at utsikten er fantastisk!!



Takk for ei flott helg Varg Veum, leger på Three Rivers, Inspecteur Barnaby og flere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar