28. aug. 2010

Det er lørdag.

Om ikke lenge skal jeg møte to venninner på kafe og kikke på strikkeoppskrifter.


Nå sitter jeg og nyter morgenen med Niederegger marsipan og kaffe. Du lurer kanskje på hvordan jeg har fått tak i Niederegger marsipan nå, "Det er jo leeeenge siden Mari var i Lübeck, hu har vel ikke spart den helt til nå?!" Og har du rett?? JAA. Noen ting er for godt å spare på. Men i går når jeg kom hjem lå det nemlig to pakker på senga mi; solsikker og sjokolade!! HERLIG!!!


De har nemlig en sjokoladebutikk her i Trondheim, og heldigvis bor Hanna Marie her i Trondheim!! Og vips!!

Jeg stiller meg spørsmålet hvorfor er Hanna Marie og jeg begge single?? Noe godt svar har jeg ikke kommet frem til, men det er visse fordeler at vi er det!! Me love sjokolade!!

9 kommentarer:

  1. Forrige fredag var jeg med på noe jeg mistenker var en guttekveld. Der satt gutta å klaga over at det var alt for mange gutter i Betania og alt for få jenter. Ja, rett og slett gutteoverskudd! MEN HALOOOO??? HVA ER GALT MED OSS SOM ER DER DA???

    SvarSlett
  2. SERIØST I BØYA? De gutta er ikke riktig navla om de tror de kan gjøre bedre enn de jentene som er i Betania. And I'm willing to go to court on that one.

    SvarSlett
  3. Hvis du referer til den samtalen jeg trur du snakker om Sigrid Marie så trur jeg du har tolka den langt. Sånn jeg oppfatta kommentaren var det vel at det var flere gutter enn jenter. Og det kan ikke bestrides. Aldri klaga over de som er der. Neste punkt samtalen var innom var vel hvem som har ansvaret for at det er så mange single (var vel ikke helt sånn det var ordlagt trur jeg), og der mente vel flertallet at hvis vi skal ha likestilling i Norge, så skal det være likestilling. :)

    SvarSlett
  4. Jeje!
    Det er både single gutter og jenter i BUF, kanskje problemet ligger i at de ikke er helt sammensettbare?!

    Apropos likestilling, ingen skal si at jeg ikke tar mitt ansvar, så håper jeg andre gjør det samme.. Likestilling =LIKEstilling... Begge parter, ikke bare jentene som skal ta insj heller.. Og whats the big deal, det er jo ikke snakk om frieri første gang da...

    SvarSlett
  5. Haha, morsomt... Det hadde kanskje ikke gått så bra hvis man skulle spleisa alle de single i Betania.

    Du er ENESTÅENDE, Mari!!! Er det ikke fint å være det da? Leste et morsomt sitat her for litt siden: Forget love, I'd rather fall in chocolate :)

    SvarSlett
  6. HAHAHA, jeg liker særlig ei av de du bor med, Mari! Hun Hanna Marie vet du, hun er morsomt!

    Seriøst skjønner ikke jeg heller hvorfor begge dere er single...

    SvarSlett
  7. Det er vel ikke annet å si enn, takk i lige måde!!

    SvarSlett
  8. Jeg ser at jeg er litt seint ute.. Men jeg kan godt ta på meg oppgaven å spleise folk i Betania, send meg en liste over de som vil være med, Så kan jeg sette opp et diagram.. eller regneark eller noe lignende..

    SvarSlett