7. juni 2008

No more NTNU!!

Nå er jeg ferdig, helt ferdig! Jeg skal ikke gå på forelesning på Gløshaugen mer!
Jeg er fornøyd med avslutningen på studiet, gikk bedre enn planlagt!! Men må si jeg har ambivalente følelser til dette.. Nå er 5 år på LUR ferdig! Det er en god del jeg ikke kommer til å savne, feks forelesninger og stresslesing til eksamen, men er nok enda mer jeg kommer til å savne: friheten ved å være student (du får lånekassepengene dine, uansett om du møter på forelesning eller ikke), du kan ta deg fri hvis du trenger for å reise hit eller dit, kos på universitetet, realfagsbygget, Tapir, dårlig kantinemat...

Men aller mest kommer jeg nok til å savne klassen min, og alle kafébesøkene!! Etter 5 år sammen på universitetet blir man godt kjent og man opplever mye sammen!! Blir tomt når så mange reiser fra byen.. Heldigvis blir noen igjen i byen (flott Tina, Stine, Yngvil og Ingeborg og Gard da). Men det får vel bli noen Osloturer i høst, siden resten av klassen emigrerer dit.. Må prøve å få til en klassetur igjen!

Bilder kommer etterhvert!!

Ellers skal jeg feire ferien med Cecilie og Halvorsen på Frati og kino (Sex and the City). Wuhu!! S
Sommer sommer!!

3 kommentarer:

  1. Joho - gratulerer! Sjekk ut http://www.finn.no/finn/service/object?finnkode=13520904&sid=xz10cbavMYsK825209 :)Er det noe for deg? hehe

    SvarSlett
  2. Haha - han der så jeg også, Marie :P

    Gratulerer igjen med vel overstått - flott å se deg på Rema :) Vi så Sex and the City etter det - konge :D Skikkelig jentefilm, hehe.. :)

    SvarSlett
  3. hahaha sykt konge å være innleid kjæreste! dessuten får du vestlandet med på kjøpet, og det er jo ingen dårlig deal! :D

    SvarSlett