24. juni 2008

Mor

Etter jobb i dag dro min søster, mamma og jeg på besøk til min farmor (Mor). Det er alltid moro, hu er 85, men det er skikkelig fart i hu fortsatt. Uten problem legger a håndflatene i gulvet, med strake bein og høye hæler. Hu sier akkurat det a mener - feks at Siv Jensen er kjerringete, at Kjell Magne Bondevik er falsk og vi har spist for mye eller for fort osv. Hu er mener også at man må se positivt på livet og ha litt humor.
Herlig herlig!
Hvis mor får lage akkurat hva hun vil av mat, så blir det karbonader, og det setter jeg veldig pris på - for de er gode!! Dere skulle treft a!!
Ellers kan jeg meddele at jeg har lært med Kongsbergsk ved å jobbe som hjemmehjelp! Må legge om litt for at de eldre skal skjønne meg godt. Har blant annet begynt å skrive lAngkost, med trykk på a!! Litt moro, men klarer ikke holde på den da..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar