30. mai 2008

LEVERT MASTEROPPGAVE!

Tenk det folkens, nå har Aslak og jeg levert masteroppgaven vår!!! Jeg skjønner det altså ikke.. Nå skal jeg ikke lære noe mer på NTNU (med mindre jeg tar no fler fag da). Det eneste som er igjen er et fremlegg av oppgava neste fredag - hjelp! Om oppgava er bra eller ikke, det kan jeg ikke si jeg husker, har lest og lest og lest den såå mange ganger nå!! Tror vi er fornøyd!

Iallefall, feiret det hele med å dra på konsert sammen med Yngvil og Tina! Ååååå, der skulle du vært! Det var bandet til Aslak - Svermere og to andre band som spilte.. Det er lenge siden jeg har vært på en sååå braa konsert!! Koste meg masse masse!! Sweet potato and the mashed spuds spilte også!! Moro moro! Hvis dere noen gang har mulighet til å høre noen av disse banda MÅÅ dere gå å høre!!

3 kommentarer:

  1. GRATULERER!!!! Æ e KJEMPESTOLT! :D Dokk e så flink altså! Glede mæ te det e min tur, egentlig ;) Hehe.. :) Blir det innlevert-master-fest no eller? .. ;)

    SvarSlett
  2. Takk takk! Kan godt hende det blir fæst etter hvert, men ikke helt ennå! Skal til Kongsberg i konf i helga! Vi får se! Ikke lenge til du har levert master heller.. hohoho

    SvarSlett
  3. svermere var sykt bra!

    sweet potato var artig det og :P

    SvarSlett