30. juni 2008

Bryllupsesongen igang!



Ja i helgen var jeg i sommerens første bryllup! Det var som vanlig utrolig trivelig! Frøydis, ei god barndomsvenninne av meg, giftet seg i Bergen, med en flott og bra mann! Tidligere i sommer sa jeg at jeg var lei bryllup - hvert år/hver sommer er det minst 2 stk. Men når jeg først var i bryllup i helga, og faren hennes fulgte henne opp kirkegulvet - da tok jeg tilbake alle slike uttalelser - Jeg ELSKER bryllup!! (Er ikke giftesyk selv altså-INGEN må tru det).



Det ble en nydelig vielse, godt vær, god mat og drikke, gode og morsomme taler, trivelige folk og gode venner. Det var koselig å se igjen gode gamle kongsbergjenter også!!

Men i forbindelse med samtaler med ditt og datt:

STILLING LEDIG

Søt og omgjengelig mann søkes. Han bør være glad i turer i skog og mark (og med det villig til å mase med seg en litt treg kvinn (les: meg)). Ha omsorg og tålmodighet, og kunne takle en sterk kvinne. Bør spesielt være glad i å være gjest i bryllup.

Nå er jeg nemlig ganske lei av: "Når skal du gifte deg da?" Og så svarer jeg, med et påklistret smil: "Ååå, det blir nok lenge til det ja.. Kan bli vanskelig sånn som situasjonen er nå.. osv..ha ha" Svaret slår aldri feil, dette har jeg fått minst 20 ganger de siste ukene: "Å, du skal se det går fortere enn du trur, plutselig er det du som er gift." HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! Takk for tillitten iallefall, men tror dette svaret kun er et resultat av dårlig samvittighet for spørsmålet, men det hjelper egentlig ikke på nei... jejeje.. (Les ikke av dette at jeg er desperat altså - trives VELDIG godt som singel ja!

Nå gleder jeg meg til de to neste bryllupene i sommer!

1 kommentar:

  1. Jeg er singel og stolt av det! Kreves mye arbeid for å vær like single, like lenge som oss! SÅH!!
    ...jaja, bare vi tror det selv...

    SvarSlett