18. juni 2008

Sommerjobb!

I år er første sommer på leeeeenge hvor jeg ikke jobber i souvenirbutikken i Saggrenda ved sølvgruvene. Til høsten har jeg fått jobb som kjemilærer på Katta i Trondheim så jeg tenkte å ikke jobbe no særlig i sommer, men penger må en ha!! Så nå jobber jeg to uker som hjemmehjelp i Kongsberg kommune. Jeg har liten erfaring med liknende tidligere, men jeg kan fortelle etter 3 dager at dette er ganske moro. Det er slitsomt, men et bra yrke altså! Du kjører kommunen rundt opp og ned, og vasker og handler for mennesker som trenger litt hjelp. En viktig jobb. Man kommer innom litt av hvert, men jeg syns det var ekstra artig når jeg igår fikk vise en gammel mann hvordan han skulle få tastlås på den nye mobilen sin!!

Ellers anbefaler jeg folk denne! Ho ho ho! Søt!

8 kommentarer:

  1. Gratulerer med jobb. Eg må sei at eg savner alternativet "produsere massivpapp til fiskeindustrien på Island og Ferøyane" i pollen, men men.

    SvarSlett
  2. Gratulerer så masse Mari!!Stilig! Nå har jeg nettopp flytta alle tingene mine, og i morgen skal jeg få skrukkete fingre!

    SvarSlett
  3. Grattis med jobb :) Da gikk intervjuet bra likevel :D

    SvarSlett
  4. HURRA!!! Katta har ENDELIG fått en lærer som er under 50! :D Hehe.. Hadde ei venninne som gikk der, hun klaga på at alle lærerene der var så gamle og grå.. Du kommer nok til å passe inn som hånd i hanske, du kommer til å rocke hele skolen! Elevene på Katta bør glede seg!! :D

    SvarSlett
  5. skikkelig koselig blogg du har lagd :D ogso heimesjukepleien! kult. har hatt min karriere der eg og, og storkoste meg :)
    men no skal du altso gjere trøndar av deg på fast basis. -gralla med fast jobb. du blir nok den kule nye læraren ;D

    SvarSlett
  6. Rekk opp hånda alle de som vil ha Mari som lærer...

    jegjegjegjeg =)

    SvarSlett
  7. Tro'kke jeg vil ha Mari som lærer.... Jeg kjenner Mari for godt til å være seriøs elev... Hihi!

    SvarSlett