6. juli 2008

Jazzfestival og venner

En uke i året er det masser av liv og folk i Kongsberg, og det er første uka i juli! Da er det jazzfestival. Nå er årets jazzfestival i Kongsberg over. Og regnet er kommet tilbake. Jeg har kost meg dissa dagene: hørt litt musikk i jazzgata, hengt med venner og familie, nytt sola, grillet og sovet masse.

På lørdag gikk Maria (hjemme fra sommerprestetjenesten i helga), Kristin (på en liten helgefri fra barnehageungene) og jeg (med sommerferiefri) rundt i byen og hang. Nytt de siste årene er boder med persisk, asiatisk og søramerikansk mat. Noe vi fikk god nytte av når ALLE andre spisesteder var overfyllt! Nam nam! Jeg ELSKER vårruller!
Det tror jeg Kristin gjør også... Etterpå dro vi og foreldrene til Kristin opp på hytta til Liens, og grillet - kjempe koselig. Dere som kjenner Kristin kan jo forstille dere hvordan det er å dra på middagstur med henne og en superkristin (mora - Sigrid)! Jeg og Maria slapp å gjøre så mye kan du si!! Bør ellers skryte av Kristin og Maria som badet.. Jeg er ingen stor fan av sånt!



Imorgen drar jeg og familien til Berlin!! Herlig herlig, kos og storby!

Imorgen er det også ett år siden Kristin og Einar giftet seg! Gratulerer med dagen!Gratulerer med dagen til deg også, Tine!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar