8. mai 2008

Overraskelsesbesøk!

Hender det du sitter hjemme og tenker: "Alt var mye bedre før, da gikk man på besøk til folk uten å avtale i det vide og brede på forhånd. Man bare tuslet bort til de man kjente og ringte på døren." Ja det har jeg tenkt iallefall.. Så i går fikk jeg en skikkelig god overraskelse. Det ringte på, jeg satt i kjelleren og trodde Merethe skulle åpne, det ringte på igjen - kanskje Merethe lå og sov.. Så jeg løp opp og åpnet. Og boff:


Der stod Kari og Marie, de hadde kommet helt uoppfordret (bildet er fra en annen anledning).. Da ble det litt utsettelse av jobbsøking (gikk greit å ofre det vil jeg påstå) og i stedet melon, popcorn, Ugly Betty ++!! Herlig herlig! Opptur på en litt kjedelig dag!
(Ellers kan jeg si at Mamma og Pappa hadde sølvbryllupsdag igår!!Wee)

2 kommentarer:

  1. Du glemte å skrive at jeg hoppa fram ved kodeordet "hei Mari!" og sa "søprais!"

    SvarSlett
  2. Nabo'n og jeg dro også på plutselig besøk i går, men bi gav nok varsel til en rask rydd da... Koselig ja!

    SvarSlett