21. mai 2008

Ting tar tid!

Ja jeg vet det er på tide med oppdatering, men er litt opptatt om dagen! Nå er SNART masteroppgaven klappetogklar for innlevering - du ANER ikke hvor deilig det er altså! Men en liten innsats før vi er i mål!! (ikke så lett når man forsover seg nesten hver dag)!

Og ja for dere som lurer så har jeg vært på mitt første intervju, krysser fingrene.. Eller, det kunne vel gått MYE bedre - ble bare tull det jeg klarte å si.. Vil si de andre som var på intervju må ha gjort ganske så darlig hvis jeg ender opp med den jobben.. Men vil så gjerne ha den, Katta hadde vært perfect! Men skal på nytt intervju på en annen skole på fredag! Wish me luck!!

Ellers har jeg blitt kort på håret igjen, til min mors store glede! Siden jeg ikke har lagt inn noen nye bilder legger jeg ved et bilde av meg for dere som har glemt hvos pen jeg er!!

2 kommentarer:

  1. Kjenner meg igjen i forsovinga, og i hvor pen du er ;) Gratulerer med første intervju, håper du får jobben, selv om du føler det gikk .... ja:) dine ord!

    PS: du burde ha en "skal i bryllup" på den nye avstemminga di. Det blir en del av dem også i sommer! :)

    SvarSlett
  2. *plystre plystre*

    SvarSlett