29. feb. 2008

Skuddårsdagen!

Ja jeg skal vel ikke påstå at skuddårsdagen betyr så vanvittig mye for meg. Eneste som er litt artig er at jentene kan fri (som om de ikke kan det til vanlig, men nå skal man iallefall få non par hansker hvis man får nei). Jeg og min løsmunnhet har jo slengt ut at jeg skal fri til opptil flere idag, ja vi får nå se.. Tror egentlig ikke jeg kommer til å treffe så mange karfolk idag, så jeg og de er trygge!!

Ellers baker jeg idag, Kristin kommer jo ikveld og da skal vi ha skikkelig kveldsmat!! Det skal bli så utrolig koselig!


Skal prøve å lese litt, trene, vaske og kose meg litt før hun kommer også!

Ellers vil jeg informere til de som har svart "Ja" på undersøkelsen min, at det er bare å ta kontakt (spesielt du som syns jeg er søt :-).

Nå skal jeg bake ut rundstykker!

1 kommentar:

  1. Jeg skal dessverre ikke tilby deg plass siden du er så søt... Men ble det frierier på deg igår?

    SvarSlett