19. feb. 2008

Vinter og sne, en skiløper suser av sted!

Nå regner det. Jeg er glad i vintervinter jeg. Var å trente idag, kl .0800! Dette kan jeg leve lenge på tror jeg!!

Var på skiweekend med Buf i helga, der var det snø og fint vær. Iallefall på lørdagen. Fikk en flott skitur med snø, svette, kvikk lunsj, ferdiggrillet pølse (takk takk) og pannekaker med blåbærsyltetøy (nam nam, hvilken idè)!!!! Søndagens skitur var det svært delte følelser om.. Opp med armene du også Kari!!

Jeg var glad når jeg var tilbake på Thyve bedehus med sjokolade og strikketøy!! Ellers trivelig, 40 stk på tur er jo kjempe bra, men det er også kjempe mye lyd. Ja, jeg kjenner jeg er gammel med sånne uttalelser!! Ellers gikk det i strikking, spill, mat, mat, godteri, møte og vi var i svømmehall (ganske bra sted). Jeg simpelten elsker å gå i bikini foran kjent og ukjente, men gikk nå bra, takket være en svært behagelig badstu og et avslappende boblebad!!

Etter en behagelig helg på Oppdal viste det seg at det var en del arbeid å gjøre her hjemme.. Ja ja! Sånt skjer når en skriver master.. Wish me luck!! Har du inspirasjon til overs, call me!!

Gratulerer med 25-årsdagen Maria!

2 kommentarer:

  1. fint bilde :) Og enda finere: rett utenfor den venstre bildekanten står jeg og tok opp kameraet mitt :D
    Jeg kan leve en god stund på vår trening jeg og (selv om jeg ikke var fullt så ivrig som deg til å komme igang)

    SvarSlett
  2. Takk for invitasjon! Skulle gjerne ha kommet, men kom nettopp hjem etter kafébesøk med noen jeg ikke har sett på kjempelenge! Kjempekoselig!
    Så det ble altså ikke husbønn på deg i kveld?!
    Fest med måte ;) (Nå ser jeg på prison break!)

    SvarSlett