4. mars 2008

For en helg!!

Ja da har arbeidsuka startet igjen, litt hardt, men ok! De siste dagene har inneholdt mye venninner og mye mat - perfekt. Helgen begynte med en rolig sofakveld foran tv'n med taco og snop, deiiilig (ja vi var å trente først ja). Så kom det jeg hadde ventet på så lenge; Lien!!! Vi troppet opp Merethe, Halvorsen, Cecilie, Yngvil og jeg, med flagg på Lerkendal og tok godt i mot kjære kjære Kristin! Og DA var helga igang. For dere som ikke kjenner Kristin er hun altså verdens skjønneste jente og venninne. Det er ikke det samme i Trondheim uten henne, men det er mange her som hjelper til å fylle tomrommet altså!!


Det ble skravling, spising, snoping, ørlitt shopping, trasking, ørlitt soving, mer skravling, spising og sladring. Var på møte på Betania og fyllte opp huset etterpå. Kjempe koselig! Vi gikk fra kafe, til leilighet, til hybel sånn at vi fikk med oss det meste og de fleste!! Herlig herlig!

Etter vi hadde vært på brunsj hos Halvorsen og middag hos Marianne og Steinar, måtte Kristin dessverre dra, men sånn er det, kan vel ikke stjele henne fra Einar heller.. Han passer heldigvis godt på henne i Vennesla da!! Jupp jupp!!

Nå syns ikke jeg at helger er lange nok, så da ble denne helga utvidet med en dag, til Røros sammen med Cecilie og Halvorsen og den knallgule poloen. Denne turen innebar noe av det samme som helga, kafe, kafe, mat, mat, butikk, butikk og koooos. Herlig.

For meg fra bergstaden Kongsberg var det moro å se nok en bergstad! Får dra en annen gang og se hvordan turisttilbudene i forbindelse med gruvene er, kan jo ikke tro det er bedre enn i Sølvgruvene (http://www.bvm.museum.no/)!!

Ellers vil jeg informere om at jeg har fått meg skyss sørover til påske!! Takk takk Vegar! Ellers takk for responsen på spørreundersøkelsen folkens!

1 kommentar:

  1. Man trenger litt fri av og til :)
    Jeg er støl!!! (og har veldig lyst på sjokolade...)
    Det var koselig på hybelkvelden deres!

    SvarSlett