25. feb. 2008

Det er sol ute!

Ja, kanskje på tide med en oppdatering selv om ikke mye har skjedd siden sist kanskje, jo forsåvidt! Har vært veeeeldig flink til å jobbe de tre siste dagene! Ja, har stått opp kl 0800 i helga - stemmer pris på om du blir litt imponert ja, for det var hardt!!
Men nå er det vårsol ute og da blir iallefall jeg automatisk i godt humør!! Herlig herlig! (Kan ha noe med at jeg føler jeg har fått gjort litt de siste dagene (spent på hva Aslak sier om det da)..

Gladnyheter; det er sol en gang i blant, jobbet nesten effektivt i hele går, var på kafé med Marie etterpå (kjempe koselig), Kristin kommer på besøk til helga, skal få rygg- og nakkemasasje imorgen, skal ut å spise og på teater med Kari og Marie på onsdag, KRISTIN KOMMER TIL HELGA, appelsinen min var veldig god idag!!!


Nå blir dere kanskje lurt til å tro at alt er tippetitoppsupert om dagen, ikke helt sant, men dere må gjerne tro det ;-)
For de som ikke er helt oppdaterte så trenger jeg skyss ned fra Trondheim til østlandet til påske, muligens opp igjen også!! Ja.. Lover å stille med godt humør, litt godt å bite i og en sang i ny og ne!!

1 kommentar:

  1. Du skal få sitte på om jeg skal den veien, i den bilen jeg ikke har. Regner med det blir båt langs kysten på meg jeg;)

    SvarSlett