10. feb. 2008

Oppdatering!!

Oi oi. Nå har jeg fått litt påpakning for lite oppdatert blogg nå... Ja så nå skal jeg summere opp 4-5 uker: Nyttår på fjellet, litt jobbing med master ei uke, 2 uker i Sør-Afrika, Trondheim igjen!! Jupp jupp!! Det er alt som er verdt å fortelle.. Neida fortvil ikke!!

Sør-Afrika-turen var en studietur med et stort innslag av ferietur. Det var altså herlig herlig herlig!! Skikkelig med sol midt i den mørke norske vinter er alle vel undt!! Lada opp godt med D vitaminer da ja. Følgende inneholdt turen:
  • konferanse (forskning på undervisning av realfag i sørlige deler av Afrika)
  • sightseeing (mye bil og så NYDELIG landskap)
  • mat (god mat, ikke alt traditional, men godt godt - malvapuding er nydelig)
  • game tour (safari i nydelig landskap, nasjonalpark)












  • fly fly fly
  • litt bading
  • Cape Town (flott storby, litt som en hvilkensomhelst europeisk storby)
  • Stellenbosch (uni.by), Kirstenbosch (botanisk hage, mye fine planter og insekter som jeg aldri kommer til å lære hva heter..)
  • Cape Point, Cape of Good Hope og strutsefarm (struts er veeeldig godt altså)
  • shopping i søte småbyer
  • pingviner og bavianer og perlehøns

  • alt dette takket være vanvittig greie veiledere med familie!!!
Før neste gang jeg skal ha innlegg med bilder tror jeg noen må hjelpe meg med å finne en enklere og mer funksjonell måte å gjøre dette på..... Hjeeeeeeeeeelp

Ellers er jeg jo tilbake i Tronheim. I går gikk jeg ut av Buf styret (trist.. nei ikke helt...), idag har det vært en nyyydelig skitur med Kari og Sølvi (det var godt det var fint vær for føret og smøringa var helt forferdelig...)

Dere får vente i spenning på oppdateringer nå da.
Ellers gratulerer med morsdag Mamma!!

2 kommentarer:

  1. jeeej! oppdatering! :D

    koslig å læs om alt du oppleve ;) fine greier :D

    SvarSlett
  2. Men da er spørsmålet: Blei du no brun?

    SvarSlett