26. nov. 2010

Gratulerer med 27-års dagen MARI!!


JA! JEG HAR BURSDAG I DAG!! Og jeg eeeeelsker bursdager!!! Jeg har liten forståelse for de som ikke vil ha no oppmerksomhet eller feiring av bursdagen sin! I digg it!  Årest feiring foregår i mange etapper. I går hadde jeg kolleger, studievenner, Betaniavenner og litt herfra og derfra på besøk!! MORO!! Masse kake (har glemt å legge inn bilder...) og masse folk!
I dag reiser jeg sørover for å få ulike konsertopplevelser i Oslo. Jeg er en stor fan av norsk musikk (det var vel å ta i), så jeg skal på Aslakkonsert ikveld (dvs Trippelkonsert med Svermere, DUO og Den Fule) og Hellbillieskonsert imorgen!! Herlig!! Det kan bli veldig bra! Trivelig folk og trivelig musikk!!!
I år som tidligere har jeg fått mange flotte gaver!! Også har hadde det vært fint med bilder, men jeg har kamera et annet sted... Men jeg har fått meg et rosa muffinsstativ, tre kokebøker, søte paiformer, blå med hvite prikker og mye annet i flytende og fast form. Den beste gaven er vel kanskje fra to mannlige kollegaer som jeg delte arbeidsrom med før, make up-set i sjokolade!!! Herlig!!
Bildet over viser fjorårets hilsen fra gromelevene! Akk!




5 kommentarer:

  1. G R A T U L E R E R MED DAGEN!

    Og nyt livet i Oslo, jeg skal til ytre enebakk jeg..

    DU ER FANTASTISK!

    SvarSlett
  2. Gratulerer! Ut i fra bilde hos Hanna Marie så det ut som om du spiste mye god kake i går i alle fall, og feiring i mange dager. Ikke verst! Gleder meg til å treffe deg igjen på søndag :)

    SvarSlett
  3. Gratulere so mykje med dagen, Mari! Høyres ut til at gårsdagen feiring var topp, håper Osloturen din bli like flott :)

    SvarSlett
  4. Gratulere me dagen Mari! Eg hp du får masse oppmerksomheit!;)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med dagen, kjære Mari! Kjempekoselig å feire deg igår.

    SvarSlett