9. nov. 2010

Halo..

Sitter du og ler litt av at jeg ikke klarer skrive Hallo riktig nå?! Jeg er enig i at det ser litt artig ut.
Nei da, grunnen for dette innlegget er at Merethe har åpnet en ny verden for meg. Jeg har nemlig spilt Xbox for første gang i mitt liv, og spillet var Halo 3.

Skal jeg være ærlig så var jeg VELDIG skeptisk. For i tillegg til at jeg skjønner veldig lite at sånne "skytespill" så er jeg ELENDIG med slike kontroller (har noen tapre forsøk på no bilspill ol på PlayStation og Ninteno bak meg). Men med kyndig opplæring og påpassing fra Merethe så gikk dette bra. Hun kom heldigvis tilbake og fant meg når jeg hadde rotet meg bort, og gav meg beskjed om å ta dekning når det nærmet seg livets slutt for denne ekle skapningen jeg var fanget i. Alt i alt en artig opplevelse. Og det må vel også nevnes at det kom et ondskapsfult brøl når jeg etter en liten halvtime avfyrte mine første skudd på noen andre ekle skapninger.

Og her en passende sang til innlegget! Eller no...

1 kommentar:

  1. Ikke nok med at du har spilt halo, men du vier et blogginnlegg til det også :) Nice! Me like!

    SvarSlett