3. des. 2010

Oppdatering - oppgradering!

Da er det vel akkurat én uke siden forrige innlegg. Jeg har fått mengder av fanmail som har klaget på lite oppdateringer, så her kommer det.. (For dere som er litt svakere på sarkasme, så var forrige setning nettopp det.)

Jeg er jo som mange har fått med seg oppgradert til 27 åring, og feiret med stor stil. Det er det samme hva jeg får i gaver altså, så lenge jeg får være med venner og familie blir feiringen som den skal.
Jeg feiret jo først med gode venner herfra og derfra forrige torsdag,  alltid moro å blande sammen litt folk. Serveringen ble heldigvis foreviget med bilde under:


 NAM. Heldigvis ble det noen rester. Helgen nøt jeg ellers som varslet med konserter og familie og venner sørpå! HERLIG!!!!! I have no words.

Nå skrev jeg over at det ikke er så farlig med gaver, så lenge jeg har menneskene jeg er glad i rundt meg til å hylle meg. Det betyr jo ikke at jeg ikke liker gaver. Jeg vil derfor fremheve årets gave over alle gaver. To karer på jobb som jeg delte arbeidsrom med ifjor hadde nemlig vært på shopping, se hva jeg fikk:


Det er jo bare helt fantastisk! Nå er du kanskje litt misfornøyd med at din gave til meg ikke havnet på bloggen, mens 90 g sjokolade gjorde det.. Hva kan jeg si? Det er sminkesett i sjokolade!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar