27. apr. 2010

Lykke

Hm. Ja hva er lykke? Jeg har ingen planer om å prøve å definere lykke. Men jeg vil heller gi dere noen smakebiter på hva som har gjort meg glad og lykkelig i det siste. Hverdagen er ikke alltid like morsom, men plutselig dukker det opp små og store ting som er fantastisk!!

Se hva jeg fant når jeg var ute på tur idag, hestehov i smirnoffglass.. Eller iallefall en av delene.. Akk.


Forrige helg var fantastisk, kort, men såre god!(?) Kristin og Cecilie kom på besøk fra sør. Købengjengen var gjenforent. Selv om alle var noe utslitte etter arbeidsuker, så fikk vi gjennomført det obligatoriske:

  • Noa Noa.
(Kristin R sørget for at både Kari og jeg fikk nye kjoler, jeg betalte min selv og Kari fikk i bursdagsgave. Kristin fant kjolen og overbeviste Kari om å prøve den ut. Når derimot Kari har fått på seg kjolen, blir Kristin stille og får et alvorlig uttrykk i øynene. Og ei spør; "Syns du ikke det var fint Kristin?" Hvorpå søte Kristin forteller at hun fikk helt tårer i øynene!!!! La dette vise hvor glad Kristin er i NoaNoa!!)

 

  • Kafe
(Bella Bulldog er fantastisk!! Denne dagen var hu Bella så heldig å ha besøk av tidenes beste Kristinduo!!)


(Og to andre søte tuppelurer.)

  •  Kos hjemme med Gilmore og Sex og singelliv.
(Her er en liten snikkikk på mitt nyeste innkjøp.)


(Kari har strikki kjolen sin sjøl ja!!)


  • Snadder


Herlig herlig!

3 kommentarer:

  1. Åhh, for en helg! Må gjentas. Hilser fra Kristin (R) og Eirik!

    SvarSlett
  2. Hva har dere UNDER marshmallowsen? Det så innmari godt ut det der?

    SvarSlett
  3. Det er sjokolade og bær. Egentlig skulle det være hvit sjokolade, men det fikk vi ikk tak i, så vi tok melkesjokolade. Funket fett.

    SvarSlett