29. apr. 2010

American Dreamz

Ja igår skulle jeg og min supre samborinne Hanna M se film.. Men så var det ingen av de 100 filmene vi har tilsammen som vi ville se på. Heldigvis har de dvd-salg på Mix ved siden av, så det endte opp med at vi kjøpte inn noen nye filmer til kollektivet (2 * 4 for 99,-).

Siden jeg er en ihugha (!) Hugh Grant-fan, måtte jeg bare kjøpe inn denne skatten for å fylle opp samlingen min:


What can I say? ... Jeg trodde aldri dette ville være en dyp og meningsfylt film, men etter å ha sett den, så må jeg si at jeg fikk lyst til å bare kaste den. Den hadde faktisk noen gode momenter underveis, men for en slutt.. Blæææææ. Den er faktisk spyverdig!!! Jeg er faktisk ikke sikker på om den får plass i Hugh-hylla mi altså. Jeg tror kanskje jeg har funnet en ny tittelholder av "Tidenenes dårligste film", stakkar Dis som nå har blitt dyttet ned på andre plass...

Men om du har lyst til å se trailer, vær så god. (Hvis du har lyst på dvdn så skal du få den gratis av meg, eller hvis du vil betale 29,- for den har de mange igjen på Mix.)



Det er nesten så trailern gir filmen et litt for godt rykte, den ser jo faktisk litt morsom ut...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar