15. feb. 2010

Quizplasseringer!!


Som dere kanskje husker hadde jeg en liten/stor quiz (for tre fire innlegg siden) i forbindelse med mitt 100. innlegg på bloggen. Det var hele fire deltakere, så jeg tror alle må få en form for premie. Her er plasseringene og premier:

1. plass går til Margareth på fjellet. Hun viser innsikt, innsats og oppfinnsomhet. Alt er ikke rett, men det glemmes lett når hun viser slik dybdekunnskap på andre spørsmål!! Så da blir det middag i Prinsens gate med etterfølgende kino, når vi finner en dato!!

2. plass for mye riktige svar går til Kristin også kjent hos de fleste som Halvorsen. Premien blir en kafetur på Godt brød (evt om vi skal prøve ut Bella Bulldog), hvor quizmeister spanderer.

3. plass ble delt mellom to med ganske like navn, men dog ulik tilnærming til quizbesvarelsen: Marie og Hanna Marie. Hanna Marie får ubegrenset tid med selskap til Gilmore titting.. Skal vel slenge på noen bokser Junior Mints kanskje!! Marie får lov til å ha meg med ut i naturen, jeg stiller med no melkefri servering!! Heldig der ja!

Takk for innsatsen.
Y får et grønt håndkle hvis det er flere igjen!

5 kommentarer:

  1. JIPPI! Trøstepremie :) Jeg er jammen heldig som kan få med deg ut i naturen!

    SvarSlett
  2. Jeah! Er ikke du den heldige!! Det er ikke hver gang du får lov til det!

    SvarSlett
  3. Mari, du bedåre. Jeg gleder meg veldig! Venter i spenning på 200innleggsquizen :)

    SvarSlett
  4. Hurra!
    Gleder meg til Godt Brød! How about this saturday?

    SvarSlett
  5. How about, når jeg er tilbake fra vinterferie?!!

    SvarSlett