14. sep. 2008

Høstweekend - Bli-kjent-tur.

Helg er fantastisk, og denne helga, spesielt, har vært herlig! Jeg har nemlig vært med på Buf på hyttetur. Det var leik og moro, mat nok i flere former, litt kjølig vær, kanopadling, gamle og nye venner og bekjente, og nydelige høstfarger på trærne - herlig herlig.



Det ble vel ikke så mye høyere enn dette dessverre, neste gang kanskje!

Marie og jeg planla en fantastisk natursti blant annet med en smake og luktepost - hoho! Noen tok ei god stor skje med kardemomme andre tok et godt drag av pepperen.. uff..


Det var underbuksene til Marie forresten, mest sannsynlig nyvasket(?). Natursti er iallefall moro, spesielt med hinderløype og eggkasting++ (bra Ingvild). Syns det var bra innsats fra lagene også!

For å avslutte denne helgen får jeg besøk av Marie og Kari som skal se litt Scarlett (så Tatt av vinden for noen uker siden - fantastisk). Jeg har ikke sett Scarlett før, men mistenker den ikke svikter... Etter det blir det Himmelblå, en ny favorittnorskserie. Søt! Muligens blir det også Miss Marple - oo yes!

2 kommentarer:

  1. Jeg skulle gjerne vært og sett Miss Mrple med deg, men etter en så bra tur er det bare naturlig at jeg er så trøtt at jeg snart stuper...

    SvarSlett
  2. Så kjekt at eg e NyMaria:)
    E blitt så glad i deg, snupså mi!

    SvarSlett