7. sep. 2008

En solfyllt søndag

Ja idag er jeg stolt! Jeg har lappet mine første dekk.
Tidligere har jeg fått gode kamerater til å fikse dette for meg, men en gang må jeg også bli uavhengig(?).. Jeg er fornøyd, tok litt tid, det vanskeligste var nesten å finne hullet og pumpe opp dekket (skjønte ikke helt pumpa i starten). Men nå er iallefall min og Bente sin sykkel syklbar igjen... Yngvil kommer på tirsdag så da kan vi ikke fortsette å bruke hennes sykkel..


Imorgen er det igang med ei ny arbeidsuke. Det er moro å jobbe, men slitsomt!

5 kommentarer:

  1. Bra innsats!! stolt av d ;o)

    SvarSlett
  2. wow! du tok av hele hjulet og greier!

    SvarSlett
  3. Jepp jepp! Skjønte ikke helt hvordan jeg ellers skulle få det til ;-) Lett sak det!!

    SvarSlett
  4. Du glemte å legge ut bildene av den fantastisk "fine" vaskemaskinen...

    Tenkte det er like greit at du gjør det siden det er ditt kamera.

    SvarSlett