11. sep. 2008

Flink baker!

Ja som dere nok vet så kan og liker jeg å bake!! Idag driver jeg på med et prosjekt som jeg mistenker blir vellykket: nemlig firkløverkake.mmmmm. På jobb har SlankeMari (jaja kan ikke alltid være flink) meldt seg på kakefredag. Dvs at jeg får kake hver fredag, mot at jeg tar med én gang! Og så er det, som du nok har gjettet, min tur imorgen!!

Litt kjipt å å stresse og bake når jeg fortsatt er syk, joa du skal få syns litt synd på meg ja!! :-( Buhu.. Je je! Men jeg gleder meg til å se resultatet. Er ikke såå stress å være syk, annet enn om kvelden når en er kjei, og når man har undervisning i mange timer i strekk.. Men har en plan om å bli frisk til Buf skal på høstweekend iallefall!!!!!

Her er bunnen, uten fyll eller glasur.

Fortsettelse følger..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar