12. apr. 2009

Påske = familie

Ja da går ferien mot slutten, innholdsrik og god som den har vært!

I år har det vært svæært mye familie denne gangen, det er koselig, men også litt slitsomt da.. 5 dager har vært besteforeldre, tanter, besteforeldre og mer tanter. Vi hadde blant annet overraskelsesfeiring av Tante Anne Britt som nettopp har blitt 60 år. Dette feiret vi hos min kusine.. Og det er her jeg begynte å fundere litt over min familie.. Det er godt mulig dette ikke er et veldig uvanlig fenomen, men litt snodig syns jeg iallefall det er..

Min familie, iallefall Roen-siden er svært opptatt av bord, altså det ferdigdekte bordet:


bordet med mat (vanligvis pleier det ikke være folk på bildet, bonus denne gangen):



bordet med kaker:


Har man egentlig bruk for disse bildene???
Kusina mi måtte faktisk pause sin forsyning av kake for at dette bildet kunne taes...

1 kommentar:

  1. Ser ikke ut til at jeg klarte å få fingrene helt vekk fra fatet før bildet ble knipset....:)

    SvarSlett