19. apr. 2009

Jobb - neste år osv..

Ja til uke blir en spennende uke, jeg skal ha en helt vanlig uke, pluss 12 vikartimer og en dag i Osloområdet på intervju.. Hjeeeelp.. Både fordi intervju jo er litt skummelt (men har taktikken klar - være meg selv!), og fordi jeg kanskje kommer til å flytte fra Trondheim...

Det er jo seff umulig å spørre andre om råd i forhold til bosted til neste år, for enten bor de i Trondheim eller i Osloområdet og har selvfølgelig lyst til at jeg skal bo der de bor (eller no...)

Men den som venter får se!!

9 kommentarer:

  1. Kristiansandsområdet er også et bra alternativ altså!!;)
    Lykke til til uka uansett, kjære Mari!!
    Takk for sms`en! Vi må finne på noe en dag;)
    snakkes

    SvarSlett
  2. Lykke til med intervju, bovalg osv...

    Og vi vil sjølsagt at du blir i Trondheim. BUF trenger deg! :)

    SvarSlett
  3. Ja jeg vurderte å føre opp Kristiansandsområdet også.. Vi får se!

    SvarSlett
  4. leave no stone unturned! (eller noke sånt). -Stavanger er ein kjempefin plass :D ;-)
    turid johanne

    SvarSlett
  5. Nardo er ikkje så ille det heller...

    SvarSlett
  6. Det er Oslo som er bra, det er Oslo som er best!

    I say no more....

    Maria

    SvarSlett
  7. Flytt til Bergen, Mari:) Spennende med jobbintervju da!!:)

    SvarSlett
  8. Hva med Tromsø??:)

    SvarSlett
  9. Hva med loftet i Lauritz jenssensgata når Knut Erik flytter ut! Frister det vel....:)

    Kristine

    SvarSlett