27. apr. 2009

Hvordan vende noe positiv til noe negativt.

Ja, forrige uke var jeg på intervju på tre skoler i Aksershus.. Greit å søke og prøve og se hva som skjer (dum som jeg var)...

Så nå sitter jeg med to gode jobbtilbud... Men disse vil bety at jeg må dra fra Trondheim, kjære Trondheim og kanskje viktigere; KATTA!!! (Men der vet jeg ikke om jeg får jobb til høsten..)

Jeg vet dette er et luksusproblem, og at jeg er bortskjemt, men det er et helt vanvittig vanskelig valg å ta altså.. Jeg er så vanvittig glad i folka her på jobb (og folk jeg ellers kjenner i Trondheim), og de på skolene hvor jeg har fått tilbud virket også kjempe trivelig og jeg blir sikkert glad i dem også......

Kanskje jeg heller skal følge avstemninga på bloggen og dra til Afrika..

6 kommentarer:

  1. det er 6 stk som kan gi deg mat og husly her i trondheim om ikke du får jobb da, bare så du har det i bakhodet i en så viktig avgjørelse

    SvarSlett
  2. Jo takk! Skal huske på det! Katta veit iallefall til uka om de kan forlenge no vikariat for meg... Ai ai! Tenkte tenke!

    SvarSlett
  3. når må du svare østlendingene da?

    SvarSlett
  4. Nå har jeg svart nei til 2/3 jobbtilbud, så tror jeg kanskje jeg vet om det er mulighet for jobb her før jeg må svare det siste stedet... Ganske spennende!!

    SvarSlett
  5. Bli i Trondheim Mari! x-er fingrene!

    SvarSlett