14. nov. 2008

Kejdeblogging

Etter å ha blitt utfordret av Vegar kommer jeg her med mitt svar.
Veldig snilt. Ei sånn drøy utfordring. Veit ikkje om eg er mann nok. Jaja, eg prøver.

Fire jobber jeg har hatt:
1. Servitør på Spiterstulen
2. Avisbud
3. Barnepasser
4. Hjemmehjelp

Fire+ filmer jeg kan se om igjen og om igjen (med en viss pause mellom hver gang):
1. Dirty Dancing
2. Stolthet og fordom
3. Bare skyer beveger stjernene
4. Dream girls
5. Brokeback Mountain
6. Sister Act 2
7. Love Actually
8. Bridget Jones
9. Gutter er gutter

Fire steder geg har bodd:
1. Kongsberg (18 år)
2. Skogn(1 år)
3. Byåsen (1 år)
4. Trondheim (4,4 år)

Fire tv-program jeg liker:
1. Greys Anatomy
2. Prison Break
3. Sex og singelliv
4. M.A.S.H.

Fire steder jeg har vært på ferie:
1. Danmark (over hele fjøla)
2. Vietnam
3. Sør-Afrika
4. Disneyland

Fire websider jeg besøker (nesten) hver dag:
1. webmail
2. Dagbladet
3. mroen.blogspot.com
4. naturfag.no

Fire steder jeg heller ville vært nå:
1. I Kongsberg
2. I stua
3. I Kina
4. På kafe

Fire andre bloggere jeg utfordrer (det minkar på utvalet):
1. Sigrid Marie
2. Eirik
3. Eldar Nikolai
4. Tvillingene

Nuss og suss.

1 kommentar:

  1. Om jeg får si det; Nei, du er ikke mann nok. Men en utmerket dame/jente/kvinne :D

    SvarSlett