26. nov. 2008

Innlegg nr 50

Hurra for meg!!
I dag er jeg 25 år og feirer med å legge inn innlegg nummer 50!! Ikke dårlig!

Dagen har så langt vært en opptur (ikke overraskende). I halv åtte åtte tiden ble jeg vekket av Bente, Yngvil, Merethe og Cecilie med gaver og kake på senga - VELDIG koselig. Tror Yngvil tok mange gode bilder....

Etter langt om lenge kom jeg meg på jobb (ingen undervisning idag heldigvis- norsk skrivedag) og der står en herlig bolle og en liten gave på pulten min. Jeg får klemmer av gode kollegaer og så synger de bursdagssang mens de hopper og danser. Etterpå finner de ut at ene var gammel nok til å være faren min og andre kunne vært bestefar og andre igjen storesøster.. Herlig herlig!!

Nå skal jeg feire noen timer med å rette labrapporter - ikke noe jeg heller gjør... Videre går turen i kveld til Frati for et godt måltid!!

Ellers takk for trivelige meldinger folkens!

Jeg ELSKER bursdag!!!!!!!!!!!

4 kommentarer: