12. nov. 2008

FyttiKatta

På tide med et innlegg igjen syns du? Ja enig der, men har ikke så mye å si siden mitt liv så og si kun omhandler jobb og mine kjære elever.. For så vidt mye morsomt å si om dem, men kanskje ikke bloggen er stedet for slikt!

Men ellers kan jeg minne om at bursdagen min er om nøyaktig 2 uker - 26. november!! Det er ikke hvilken som helst bursdag, jeg fyller nemlig de nydelige 25år. Ja hun holder seg godt, hører jeg dere si - ja kan ikke krangle på den nei..

Ønskeliste er som følger:
  • Gilmore girls sesong 1-7 (eller aller helst samlepakken, men den er jo lit dyr)
  • Shakashiri (4 bøker med masse morsomme forsøk til kjemiundervisningen)
  • Tynn fleece genser (type stormberg/bergans)
  • Julemysteriet
  • Mamma Mia DVD
  • Kaketine (gjerne Tupperware hvis du er rik)
  • Munnspill
  • Varmeflaske
  • Sangbøker (med det mener jeg ikke nøyaktig Sangboka, men andre, gjerne som kan lære meg å spille gitar)
  • Litt varme og gode sykkelhansker
  • Sing star ABBA
  • Bra filmer
  • Gode bøker
  • Gavekort på husvask , hihi
  • Nye sko

Nuss og suss

3 kommentarer: