9. mars 2008

Korhelg og kvinnedag

Jeg elsker å synge!!!! Iallefall flotte litt groovi sanger -digger digger det! I to-tre dager nå har jeg og resten av Frekvens har sunget sammen og blitt bedre kjent! Det har vært ei super helg, for det er en flott gjeng mellom 16 og 27(?) år. Nå nærmer det seg konsert 6. april, og det blir vanvittig bra! Noe trenger jo fortsatt en del terping, men det nærmer seg veldig høy kvalitet på en del iallefall. Så da anbefaler jeg alle til å komme til Betania kl.18. Det blir en fin kveld med sang med trøkk og innhold - og det hele er gratis. Kan du ikke kommer søndag 6.april, har du mulighet 5.april i Levanger!! Jeg gleder meg veldig iallefall, det var vel kanskje ingen overraskelse!

Så var det jo kvinnedagen på lørdag da, jeg syns det er en flott dag, jeg!! Og i den forbindelse fikset kara i Betania en kveld for jentene i Betania! Og de hadde vært flinke. Jeg liker at folk gjør litt stas på meg og mine medsøstre! Hoho! Bordene var pyntet med duk, servietter, sjokolade og roser! Sweet! Og Eldar holdt tale, Btlf sang (nyyyydelig som alltid - herlig), Jacob hadde en skjønn fortelling og Audun hadde lagd en sang til oss. Guttene gav oss roser, komplimenter (som jeg tror de mente altså), maserte og gav klemmer til dem som sa ja til det! Og jeg fikk meg til og meg en måneskinnstur (lyktestolpeskinnstur), hihi. Ja de er herlige de gutta!

Mulig det kommer noen bilder etterhvert!

Pappa har bursdag idag - gratulerer, og en del av Hansen-familien har feiret. Satser på at jeg får feiret han når jeg kommer hjem jeg! Nå er det bare en uke til påske iallefall!! Herlig!

4 kommentarer:

  1. Så koselig at du har funnet bloggen min! Nå har jeg lagt inn din i google leseren min også - så kan jeg følge med på livet ditt... eller i hvertfall den delen av livet ditt du blogger om. Jeg får et nøste til av Kristine - så jeg har fortsatt med den rosa fargen. Skal blogge etterhvert når jeg begynner på armene og sånn. Så trist at den ikke blir fin da... Hmm... --håpe håpe håpe at min blir fin--

    SvarSlett
  2. hahaha lyktestolpeskinsstur! snadder... vegar tar av skjønner jeg

    SvarSlett
  3. Må si at vi på Tyholt lurer på om den turen var en oppgave på lapp eller om den var utenom... Hmm... Ja, nyskjerrig blir man på toppen!
    Når kommer du på toppen da??

    SvarSlett
  4. He he! Ja nå kan dere lure! Joda var nok en lapp ja! Godt mulig at turen til toppen blir på fredeag, kommer an på når skyssen min vil dra!

    SvarSlett