3. aug. 2009

En epoke er over!!

Da er det offensielt: Jeg skal etter 4 flotte år forlate drømmehybelen, eller no. Jeg har nå sagt opp og må være ute iløpet av oktober. Aiaiaiaiaiai! Blir rart.. Det er IKKE på grunn av Bente, Merethe eller Silje at jeg flytter.. Men jeg er klar for å ikke dele med så mange, samt at livet mitt liksom må bevege seg fremover og jeg har lyst til å bo med morsomme Hanna Marie!!!

Men vi har ikke noe sted å bo.. Vet du om en bra leilighet med to soverom, greit sentralt, rundt 8000kr i mnd??!!! Let me know!!!

9 kommentarer:

  1. prøv å annonsere i vårt land eller noe. kristne husverter er snadder

    SvarSlett
  2. Neeeeeeeeiiii :(

    Snufs, snufs.

    SvarSlett
  3. Føles som vi skal separeres ellerno:P Triste greier. Men jeg har kanskje ei som kan flytte inn, faktisk, og det blir KONGE å komme på besøk til deg!! Men kommer til å bli SKIKKELIG kjipt å ikke subbe inn på rommet ditt og spørre om du vil spille kort med meg... :(

    SvarSlett
  4. Er ikke med lett hjerte dette nei...

    SvarSlett
  5. Valgrindveien blir ikkje det samme uten kringla di.

    SvarSlett
  6. Så du mener at "elevene" dine er ferdig utlærte husmødre nå da?

    SvarSlett
  7. JIPPIIIIIIIII!!! Innser at jeg ødelegger den noe triste og idylliske stemininga her, men hallo, jeg gleder meg som en ulv i solnedgang! :)

    SvarSlett
  8. Ellers så er det den som har bodd der lengst som tar over husmorlærerrollen? :p

    Mohahaha...

    Trukke det.

    SvarSlett
  9. Hanna Marie, ja. Var det framover du sa?

    SvarSlett