22. juli 2009

Tanker om tingene..

Mens vi venter i spenning på en oppdatering fra livet mitt skal dere få noen tanker og fakta og musikktips.


  • det er godt å bevege kroppen litt
  • Rory Simmons er månedens drømmemann
  • jeg er glad i kjendiser, men skulle ønske jeg turte si hei
  • hvor høyt er det lov å høre på iPod el. i offentligheten (si en nattbuss)??
  • når sluttet man å kalle wienerpølser for tynnepølser??
  • hvor langt bak kan man justere setet sitt på en buss??

- et lite bilde fra Tingvoll :-)

6 kommentarer:

  1. Når folk begynner å se stygt på deg, er det vanligvis et tegn på å skru ned ipoden... og slutte å justere setet.

    Ha en videre fortreffelig sommer :D

    SvarSlett
  2. det skal ikke mye gjennomtanke til før en blir skeptisk til konseptet om én drømmemann i måneden. det kan være greit for vedkommende mann å være sentrum for maris beundring og oppmerksomhet en stund, men når det er passert den 20. i måneden begynner man å ane at det er trasig å bli vraket om en drøy uke. og hvis man lar denne forutanelse presse seg frem allerede tidlig i måneden, så er hele måneden ødelagt, all maris begjærlige aktelse til tross

    SvarSlett
  3. Å, gode tanker. Si ifra når du finner noen av spørsmålene dine. Hvis du har litt tid til overs kan du hjelpe meg med mine også, jeg har også noen spørsmål: hvorfor setter jeg meg alltid ned ved de mest irriterende folka på t-banen?
    Og hvor gammel er man når man slutter å se på Disney channel (evt. når bør man bli flau over å like disney channel)?

    SvarSlett
  4. Marie - også gode spørsmål..Ang. tbanefolket så er spørsmålet om de du IKKE satt deg ved ikke er irriterende eller som ALLE på hele tbanen er irriterende.. Hm.. Kanskje noen har en slik dustemagnet, som i ditt tilfelle.. Vet ikke

    Disney channel: det kommer vel kanskje an på om du ser tegneseriene eller Hanna Montana med norsk tale tenker jeg...

    Og Jacob: jeg har vel bestemt med for at månedens drømmemann blir avslørt først mot slutten av mnd - så han er lykkelig uvitende!!

    SvarSlett
  5. Du e altså fornøgd med dagane på d vakre nordvestlandet og gode valg av konserta med andre ord? ;) herligherlig! :D

    SvarSlett