6. okt. 2008

LUR-tur

I helga var det minireunion med LUR-klassen, dvs. vi var 6 stk som møttes på fam. Andersens hytte på Blefjell! Kan ikke si annet enn at det var en deilig helg. En behagelig og avslappet helg, med mye fett og sukker... Og litt spilling for de ivrige.



Hytta kan vel karakteriseres som over normal standard, med boblebad, badstu, oppvaskmaskin, to doer, piano og tv!! Spesielt glad for oppvaskmaskinen og tv'n jeg da..

Jeg ankom fredagskveld (nærmere bestemt midnatt), etter at Pappa kjørte meg fra Kongsberg til fjellet.. De andre, med litt mindre reisevei, hadde allerede vært der en stund. Akkurat hvor lenge er usikkert, men både kiloen med smågodt og cheesedoodlesn var borte iallefall... Heldigvis hadde jeg med egen rasjon (som jeg fikk god hjelp til å tømme ganske fort).
På lørdag gikk de sprekeste av oss ut på tur i høstfargene, som etterhvert ble til snødekt.. Koselig uansett..




Mens andre passet på hytta mens vi var borte; takk!



Takk for en flott helg iallefall. Her er et bilde av et veldig rart kortspill de andre spillte en del.. Tror nok det var artig, men hørtes veldig snodig ut når man lå ved siden av på sofaen.


2 kommentarer:

  1. Herlig å høre at du koser deg! Her hjemme har byggefolka tatt bort "veggen" foran vinduet vårt, så nå vurderer visst andreetasjen (i følge Yngvil) å kjøpe persienner til oss :) Ellers er jeg litt sulten nå, så nå skal jeg lage meg middag ;) Gleder meg til du kommer hjem igjen! Klemzzzzzz

    SvarSlett
  2. Å, skulle ønske jeg også hadde høstferie... Det ser jo bare digg ut :)

    SvarSlett