2. okt. 2008

Husvask og dansker..

Jeg vet ikke med dere, men jeg synes ikke husvask er så særlig moro.. Men det går nå fortere enn en skulle tru (iallefall hvis man ikke er så veldig nøye *kremt* håper dette ikke ødelagte husmoremneryktet mitt). Men nå har jeg iallefall vasket hybelen - det er jo deilig når det er over!! Spesielt fordi jeg nå kan feire med kanelboller og iiiiiis! Herlig!

Må bare pakke til høstferie først!!!! HEEEEERRRLLIIIIIIIIG!!! Imorgen kl.16 går jeg offesielt i feriemodus, og har ikke tenkt til å ta med meg så veldig mye hjem.. Muligens noen labrapporter, men det er jo bare kos.. eller...

Ellers har jeg fått med meg at det er kamp her idag, den er vel kanskje over snart nå?!! Byen er full av trivelige dansker(?). De jeg møtte på var iallefall det.. Når jeg skulle sykle hjem fra jobb havnet jeg (nå kom det et vanvittig hyl fra lerkendal, spørs om det ikke ble mål eller seier eller no) bak en gjeng med dansker (med ølen i hånda).. Og jeg tenkte. blææææ.. men det gikk så fint. En av de kjekke unge herrene sa; "Norske pige, jeg skal hjelpe deg."(på dansk da) Så tok han tak i rompa mi og dyttet meg og sykkelen forbi gjengen sin.. Snilt gjort da (win-win;)

2 kommentarer:

  1. Du spurte ikke om hvorfor de gikk med Sverige-supporter-klær da? :)
    Det hadde no æ gjort... :)
    Hilde

    SvarSlett
  2. Glemte det helt! Var vel kanskje den hånda på rompa, i tillegg til at han holdt på å dytte meg inni en annen fyr, som satt meg litt ut!

    SvarSlett