20. aug. 2012

Teselskap.

Norge har ikke de største tetradisjonene. På min store Australiautflukt lærte vi litt om tetradisjoner down under. Det er lett å bli glad i afternoon tea med sjokoladekjeks..
Jeg fikk som dere vet ikke shoppet mye i Australia. Men det jeg fikk shoppet var derimot SVÆÆÆÆRT bra.

Nydelig tebok.

Fantastisk tekopp.
Jeg kom over T2, en tebutikk med nydelige tekopper, som ikke var så gæli dyre heller. 

I min nye Tea and Cake- bok står det litt om hvordan man skal arrangere teselskap og "making the perfect cuppa"

I går arrangerte jeg mitt første teselskap. Jeg håper dere setter like stor pris på det pent dekkede bordet som jeg gjør :-)




Jeg glemte helt å ta bilde av de pene gjestene mine da, men det var de.

Nå får du sjekke postkassa fremover, kanskje venter en invitasjon til teselskap for deg også!

4 kommentarer:

  1. Meget bra gjennomført :-)

    SvarSlett
  2. med tekopper fra Fru Ofstad - de samme som jeg arvet. FINE!

    SvarSlett
  3. Jeg venter i spenning:) Har du forresten adressen min? Jeg godtar invitasjon på mail også. Jeg er stort sett "trygg" å invitere, for jeg må ofte si nei pga avstand. Det ser ut som om du har det veldig bra, og det er jeg gla for.
    -Marianne

    SvarSlett
  4. Jeg sier det samme som Marianne! Selv om avstanden ikke er like stor, så er det ikke alltid så lett å komme til Trondheim til te en ettermiddag/kveld. Men har det seg sånn at jeg allikevel er i Trondheim skal du ikke se bort ifra at jeg kommer. Jeg måtte innom T2 i Melbourne også, jeg kjøpte med meg to flotte krus! Marie

    SvarSlett