10. mai 2011

Glee

Hvis du nå tenker; "Du er for gammel til å se på Glee, Mari.", så har du kanskje rett. Men jeg må si at jeg har funnet en ny serie på Topp 10 listen min, øvre del av lista.


For noen måneder siden visste jeg ikke så mye om serien annet enn at det var no musikk og at det var en serie for type ungdom... Takket være noen elever begynte jeg å se på det selv!!!! Ahh! Og jeg anbefaler deg å gjøre det samme!!!!!! Pliiiiiis.

En fantastisk serie! Masse god musikk, og en del dårlig. Et helt fantastisk persongalleri!! Du har veldig mange ulike personligheter (head cheereleader, quaterback, utskudd, en i rullestol, osv) samlet i en og samme litt lite populære gjeng på skolen.  Her er godsangen:


6 kommentarer:

  1. Ikke si sånt midt i eksamenstida daaaa. *Måjosjekkeut*

    SvarSlett
  2. Vi er ikke for gamle for Glee! :) :) :)
    Ok, kanskje litt tynn historie av og til, men fantastiske sangnumre hver gang :)

    SvarSlett
  3. Nå har Ellen og jeg sett ferdig sesong 1, og det midt i eksamenstida - good prioritering. Men. GØY. :)

    SvarSlett
  4. Det gleder meg å høre!!!!!!

    SvarSlett