27. apr. 2011

Noen ganger skulle man rett og slett ønske man ble syk...

For den uinvidde/lite oppdaterte/deg fra en annen planet:
Fredag vil en av århudrets største begivenheter finne sted (kommentarer som forsøker å motsi dette utsagnet vil på diktatorisk vis bli slettet).


GLEDE!!
Nei, SORG! (Nei, ikke fordi William plutselig er opptatt, det har jeg for lengst akseptert.) Gifte seg på en fredag??? Når vanlige folk er på jobb, og selvfølgelig har undervisning.. Jeg har ennå ikke klart å finne læreplanmålet i naturfag som dekkes av britisk kongebryllup ("åh, den som var en engelsklærer").. Hm.. Det er bare å krysse fingrene og håpe at man pådrar seg en midlertidig sykdom.. Akk og ve!!!

Heldigvis fikk jeg handlet litt når vi var i London, og feirer på min egen måte denne uken, med å bruke mitt nye nett!!


Og selv om jeg har undervisning på fredag, så skal jeg nok få litt ut av dagen. Kjolen må på!!

1 kommentar:

  1. Eg støtte deg med den, Mari! Du kan jo kanskje ta opptak, eller se det tapta på nrk.no?;)

    SvarSlett