19. juli 2010

I am a Superwoman!!

Jeg har lenge fundert på hva min superkraft er, eller det var vel å overdrive litt, men uansett.. I dag tror jeg kanskje jeg har funnet det ut! Og du tenker kanskje er det at Mari synger som alv, ser ut som en prinsesse i solnedgang, løper som en gaselle eller at hun kjører bil som en godt-engelsktalende Petter Solberg??
Nei, hvis dette er dine forslag, enn så gode som de er, så tar du feil.

Jeg kan nemlig bake så bra at folk eter til de nesten dåner..
I dag samlet vi en god gjeng med venner til grilling, fordi det er sommer og fordi enkelte rømmer landet snart.


Som dere ser, god stemning og trivelige folk.


Under ser du altså en av disse som rømmer landet snart.. Og som i dag har gitt med ny respekt for barneforeldre!! Hun går på hvete-, sukker- og melkefridiett for sitt lille vidunder! Respect! Grunnen har vel litt med en problematisk mage hos ungen, noe som jo gir en det skrik og urolighet. Doble respect!!


Men tilbake til meg og mine superkrefter. Idag mekket jeg nemlig pannacotta og sitronmarengspai - and boy was it gooooood. Det var faktisk så godt og MEKTIG at jeg nesten ble spysjuk... Når man først har fått en porsjon med pannacotta (egentlig ren fløte med vanilje og sukker...) så trenger man egentlig ikke så mye mer sukker... Det viser seg; Less is more, allikevel.



Nå viste det seg vel at det ikke bare er jeg som har slike superkrefter, Yngvil innehar nok noe av det samme!! Se og gråt for at du ikke var her!!

3 kommentarer:

  1. Ikkje glem at du lytte te folk som om alt anna va uviktig:) Og at du har pågangsmot som Edward Michael Grylls (kongen av alt:)), trivselsfaktor som ei hengekøye osv:)
    gokinn

    SvarSlett
  2. You are superwoman! And you're the reason I'm fat. I really should hate you. But I don't. Your cooking saves you :)

    SvarSlett