14. mai 2010

20 grader og sol!


Du kan si hva du vil om Trondheim, det er flott, det er trivelig, bra folk, verdens beste jobb osv... Men det har lite å stille opp med mot Kongsberg i vår/sommerpryd! Ah.


Idag har jeg og min mor gått til byen i steikende sol, holdt nesten på å renne bort. Fantastisk. Og i grøftekanten er et teppe av blomstrende natt-og-dag, hvitveis og av løvetann, og liljekonvall som snart skal blomstre. Herlig.



Jeg fikk meg også en tur igjennom skogen, den deilige Gamlegrendåsskogen. Åh, så deilig å ta noen skikkelige magadrag med frisk barskogluft!!!


Jeg hadde nemlig levert fra meg et av mine nyeste prosjekt til lille Eva Emilie - 1 uke gammel.
Fornøyd. Far var spesielt glad for bilen..


Hvis du nå tenker; "Nå flytter hu Mari tilbake til røttene," så tar du feil. Det er fantastisk å være på besøk her hjemme, men Trondheim er også hjemme. Imorgen er det meldt regn og overskyet (godt gammaldags Trondheimsvær altså!!)

1 kommentar:

  1. e i tromsø og kon ha gått rundt i shorts:) Har nøya mæ me å brette opp brokja da. Men d va jo fint i fjor i Trondheim:)

    SvarSlett